דף הבית » עשרת הגדולים » אטרקציות לילדים במפלי Augrabies, דרום אפריקה

אטרקציות לילדים במפלי Augrabies, דרום אפריקה

אטרקציות לילדים במפלי Augrabies, דרום אפריקה

הפארק הלאומי מפלי אוגראביז

הפארק הלאומי Augrabies Falls הוא יעד נהדר למשפחות עם ילדים. ממוקם במחוז צפון קייפ של דרום אפריקה, הפארק הוא ביתם של מפלי Augrabies המרהיבים, סדרה של מפלים שצוללים לתוך ערוץ. הפארק מציע גם מגוון פעילויות ואטרקציות לילדים, לרבות טיולי משחקים, טיולים בטבע ושחייה.

כונני משחק

טיולי משחק הם דרך מצוינת לחקור את הפארק ולזהות כמה מחיות הבר שקוראות לו בית. הפארק הוא ביתם של מגוון בעלי חיים, ביניהם ג'ירפות, זברות, אנטילופות ועוד. טיולי המשחק מתנהלים בכלי רכב פתוחים, כך שהילדים שלכם יוכלו לראות טוב את החיות.

טיולי טבע

טיולי טבע הם דרך מצוינת לחקור את הפארק וללמוד על החי והצומח המקומיים. בפארק מגוון מסלולים, החל מקל לקשה, כך שתוכלו לבחור אחד שמתאים לילדים שלכם. השבילים מסומנים היטב והמדריכים בקיאים וידידותיים.

שחייה

בפארק יש מספר נקודות שחייה, כולל בריכת מפלי אוגראביז ונהר האורנג'. בריכת מפלי Augrabies היא מקום נהדר לילדים, מכיוון שהיא רדודה ובעלת קרקעית חולית. נהר האורנג' הוא גם מקום נהדר לשחייה, מכיוון שהוא מקום רגוע ושליו.

אזורי פיקניק

בפארק מספר אזורי פיקניק, המתאימים למשפחות עם ילדים. אזורי הפיקניק מתוחזקים היטב ויש בהם שפע של צל, כך שתוכלו להירגע וליהנות מארוחה עם המשפחה.

תוכניות חינוכיות

הפארק מציע גם מגוון תוכניות חינוכיות לילדים. תוכניות אלה נועדו ללמד ילדים על הפארק וחיות הבר שלו, כמו גם את חשיבות השימור. התוכניות מהנות ומרתקות, והילדים שלך ילמדו הרבה. הפארק הלאומי אוגרבי פולס הוא יעד נהדר למשפחות עם ילדים. עם המפלים המרהיבים, טיולי המשחק, הטיולים בטבע, אתרי השחייה, אזורי הפיקניק והתכניות החינוכיות, הילדים שלכם בטוח יהנו מאוד. אז אם אתם מחפשים יעד מהנה וחינוכי למשפחה שלכם, הפארק הלאומי Augrabies Falls הוא הבחירה המושלמת.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן