דף הבית » מאמרים » אטרקציות לילדים באבו דאבי

אטרקציות לילדים באבו דאבי

אטרקציות לילדים באבו דאבי

פרארי וורלד אבו דאבי

פרארי וורלד אבו דאבי הוא ביקור חובה לכל משפחה עם ילדים. פארק השעשועים המקורה הזה הוא ביתה של רכבת ההרים המהירה בעולם, פורמולה רוסה, שמגיעה למהירויות של עד 240 קמ"ש. יש גם שפע של טרמפים ואטרקציות אחרות, כולל קולנוע 4D, בית ספר לנהיגה צעיר, וקרוסלה בנושא פרארי. בפארק יש גם מגוון של מסעדות וחנויות, מה שהופך אותו למקום נהדר לבלות בו את היום.

יאס עולם המים

Yas Waterworld היא עוד אפשרות מצוינת למשפחות עם ילדים. בפארק המים הזה יש למעלה מ-40 רכיבות ואטרקציות, כולל רכבת ההרים התלויה הארוכה בעולם, ה-Bandit Bomber. יש גם שפע של מגלשות, בריכות ואטרקציות אחרות כדי לבדר את הילדים. בפארק יש גם מגוון של מסעדות וחנויות, מה שהופך אותו למקום נהדר לבלות בו את היום.

המסגד הגדול של שייח' זאיד

מסגד שייח זאיד הגדול הוא אחת האטרקציות המרשימות באבו דאבי. המסגד המדהים הזה הוא ביתם של הנברשת הגדולה בעולם והשטיח הגדול בעולם. המסגד פתוח למבקרים מכל הדתות, וניתן להזמין סיורים מודרכים. זה מקום נהדר ללמוד על התרבות וההיסטוריה של העיר.

קאסר אל חוסן

קאסר אל חוסן הוא הבניין העתיק ביותר באבו דאבי והוא מקום נהדר לבקר בו עם ילדים. המבצר נבנה בשנת 1793 והוא ביתו של מוזיאון, המספר את סיפור ההיסטוריה של העיר. יש גם שפע של תערוכות אינטראקטיביות, מה שהופך אותו למקום מצוין ללמוד על העבר של העיר.

גן החיות אל עין

גן החיות אל עין הוא מקום נהדר לבקר בו עם ילדים. גן החיות הוא ביתם של למעלה מ-4,000 בעלי חיים, כולל אריות, נמרים, ג'ירפות ופילים. יש גם שפע של תערוכות אינטראקטיביות, מה שהופך אותו למקום מצוין ללמוד על בעלי החיים. בגן החיות יש גם מגוון של מסעדות וחנויות, מה שהופך אותו למקום נהדר לבלות בו את היום.

גן החיות של פארק האמירויות

גן החיות של Emirates Park הוא עוד אפשרות מצוינת למשפחות עם ילדים. גן החיות הזה הוא ביתם של למעלה מ-1,000 בעלי חיים, כולל אריות, נמרים, ג'ירפות ופילים. יש גם שפע של תערוכות אינטראקטיביות, מה שהופך אותו למקום מצוין ללמוד על בעלי החיים. בגן החיות יש גם מגוון של מסעדות וחנויות, מה שהופך אותו למקום נהדר לבלות בו את היום.

מעגל יאס מרינה

Yas Marina Circuit הוא מקום נהדר לבקר בו עם ילדים. המסלול הוא ביתם של הפורמולה 1 גרנד פרי של אבו דאבי, ויש עוד המון אירועים ופעילויות במהלך השנה. במעגל יש גם מגוון של מסעדות וחנויות, מה שהופך אותו למקום נהדר לבלות בו את היום.

בית החולים אבו דאבי פלקון

בית החולים אבו דאבי פלקון הוא מקום נהדר לבקר בו עם ילדים. בית החולים הוא ביתם של למעלה מ-4,000 בזים, והמבקרים יכולים ללמוד על ההיסטוריה והתרבות של הבז. יש גם שפע של תערוכות אינטראקטיביות, מה שהופך אותו למקום מצוין ללמוד על הציפורים.

מבצר אל ג'אהילי

מבצר אל ג'הילי הוא מקום נהדר לבקר בו עם ילדים. המבצר נבנה בשנת 1891 והוא ביתו של מוזיאון, המספר את סיפור ההיסטוריה של העיר. יש גם שפע של תערוכות אינטראקטיביות, מה שהופך אותו למקום מצוין ללמוד על העבר של העיר.

אבו דאבי קורניש

הקורניש של אבו דאבי הוא מקום נהדר לבקר בו עם ילדים. הקורניש הוא ביתם של מגוון אטרקציות, לרבות חוף ים, פארק ומגוון מסעדות וחנויות. זה מקום נהדר לבלות בו את היום, ויש שפע של פעילויות לשעשע את הילדים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן