דף הבית » עשרת הגדולים » אטרקציות לילדים באתר הארכיאולוגי של אייגאי (שם מודרני ורגינה)

אטרקציות לילדים באתר הארכיאולוגי של אייגאי (שם מודרני ורגינה)

אטרקציות לילדים באתר הארכיאולוגי של אייגאי (שם מודרני ורגינה)

מוזיאון הקברים המלכותיים של אייגאי

מוזיאון הקברים המלכותיים של אייגאי הוא מקום נהדר לילדים לחקור וללמוד על העולם העתיק. במוזיאון נמצאים שרידי קברי מלכי מקדוניה, כולל קברו של פיליפ השני, אביו של אלכסנדר מוקדון. במוזיאון יש גם מגוון חפצים מהעיר העתיקה, כולל כלי חרס, תכשיטים ומטבעות. במוזיאון יש גם תצוגות אינטראקטיביות ופעילויות לילדים כדי ללמוד עוד על העולם העתיק.

התיאטרון העתיק של אייגאי

התיאטרון העתיק של אייגאי הוא מקום נהדר לילדים לחקור וללמוד על העולם העתיק. התיאטרון נבנה במאה ה-4 לפני הספירה והוא אחד מהתיאטראות העתיקים השמורים ביותר בעולם. התיאטרון משמש עד היום להופעות ואירועים. ילדים יכולים לחקור את התיאטרון וללמוד על ההיסטוריה של התיאטרון והעולם העתיק.

ארמון אייגאי

ארמון אייגאי הוא מקום נהדר לילדים לחקור וללמוד על העולם העתיק. הארמון נבנה במאה ה-4 לפני הספירה והוא אחד הארמונות העתיקים השמורים ביותר בעולם. הארמון משמש עד היום לאירועים והופעות. ילדים יכולים לחקור את הארמון וללמוד על ההיסטוריה של הארמון והעולם העתיק.

האתר הארכיאולוגי של אייגאי

האתר הארכיאולוגי של אייגאי הוא מקום נהדר לילדים לחקור וללמוד על העולם העתיק. באתר שוכנים מגוון חורבות עתיקות, כולל שרידי הארמון, התיאטרון והקברים. ילדים יכולים לחקור את ההריסות וללמוד על ההיסטוריה של האתר והעולם העתיק. באתר יש גם מגוון תצוגות אינטראקטיביות ופעילויות לילדים כדי ללמוד עוד על העולם העתיק.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן