דף הבית » לא להאמין » אטרקציות לילדים ב-Ajaccio, קורסיקה, צרפת

אטרקציות לילדים ב-Ajaccio, קורסיקה, צרפת

אטרקציות לילדים ב-Ajaccio, קורסיקה, צרפת

אקווריום דה לה פודריירה

אקווריום דה לה פודריירה הוא מקום נהדר לקחת את הילדים באז'צ'יו. הוא ממוקם בלב העיר והוא ביתם של מגוון חיות ימיות. באקווריום יש מגוון של מיכלים ותערוכות, כולל מיכל מגע בו הילדים יכולים להתרשם מקרוב עם כמה מהיצורים. יש גם תוכניות חינוכיות ופעילויות לילדים, כמו ציד נבלות וחידון. באקווריום יש גם בית קפה וחנות מתנות.

מצודת אז'צ'יו

מצודת אז'צ'יו היא מקום נהדר לקחת את הילדים ליום של חיפושים. המצודה היא מבצר שנבנה במאה ה-16 וכיום מהווה אטרקציה תיירותית פופולרית. במצודה יש מגוון תערוכות ופעילויות לילדים, כולל מוזיאון, מגרש משחקים ופינת ליטוף. ילדים יכולים גם לחקור את השטח ולהתבונן בנופים המדהימים של העיר.

פארק פש

Parc Fesch הוא מקום נהדר לקחת את הילדים ליום של כיף. הפארק ממוקם בלב אג'אצ'יו והוא ביתם של מגוון אטרקציות, לרבות מגרש משחקים, פינת ליטוף ומגרש מיני גולף. בפארק יש גם בית קפה וחנות מתנות. ילדים יכולים גם לחקור את השטח ולהתבונן בנופים המדהימים של העיר.

חופים

אג'אצ'יו היא ביתם של כמה מהחופים היפים בעולם. החופים מושלמים לילדים, מכיוון שהם בטוחים ויש להם שפע של פעילויות כדי לבדר אותם. ילדים יכולים לשחות, לבנות ארמונות חול ולחקור את קו החוף. יש גם מגוון מסעדות ובתי קפה הממוקמים ליד החופים, כך שהילדים יכולים לחטוף ארוחה קלה אחרי יום של כיף בשמש.

מוזיאון פש

Musee Fesch הוא מקום נהדר לקחת את הילדים ליום של למידה. המוזיאון ממוקם בלב אז'צ'יו והוא ביתם של מגוון תערוכות ופעילויות לילדים. במוזיאון מגוון תערוכות אינטראקטיביות, כולל סיור וירטואלי בעיר וסדנת יצירה מעשית. ילדים יכולים גם לחקור את השטח ולהתבונן בנופים המדהימים של העיר.

מעבורות קורסיקה

מעבורות קורסיקה היא דרך מצוינת לחקור את האי קורסיקה עם הילדים. המעבורות מציעות מגוון מסלולים ויעדים, כך שהילדים יכולים לחקור את האי ולהתבונן בנופים המדהימים. במעבורות יש גם מגוון פעילויות ושירותים, לרבות בית קפה וחנות מתנות. ילדים יכולים גם לחקור את השטח ולהתבונן בנופים המדהימים של האי.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן