דף הבית » לא להאמין » אטרקציות לילדים באנטוורפן

אטרקציות לילדים באנטוורפן

אטרקציות לילדים באנטוורפן

גן החיות של אנטוורפן

גן החיות של אנטוורפן הוא אחד מגני החיות העתיקים בעולם, וזה מקום נהדר לילדים לחקור. גן החיות הוא ביתם של למעלה מ-7,000 בעלי חיים, כולל פילים, ג'ירפות, אריות ועוד. יש גם שפע של פעילויות אינטראקטיביות לילדים, כמו פינת הליטוף, האקווריום ובית הזוחלים. בגן החיות יש גם מגרש משחקים וקרוסלה, מה שהופך אותו למקום מצוין ליום טיול משפחתי.

Aquatopia

Aquatopia הוא פארק מים מקורה הממוקם באנטוורפן. זהו מקום נהדר לילדים ליהנות ולהתקרר בחודשי הקיץ. בפארק מגוון מגלשות, בריכות ואטרקציות נוספות וכן בריכת גלים ונהר עצל. יש גם מסעדה ומזנון חטיפים, מה שהופך אותו למקום נהדר לבילוי משפחתי.

פלנטריום אנטוורפן

הפלנטריום של אנטוורפן הוא מקום מצוין לילדים ללמוד על הכוכבים והכוכבים. הפלנטריום מציע מגוון מופעים ופעילויות אינטראקטיביות, כמו גם קולנוע תלת מימדי. בפלנטריום יש גם בית קפה וחנות מתנות, מה שהופך אותו למקום מצוין לבילוי משפחתי.

מוזיאון הצעצועים של אנטוורפן

מוזיאון הצעצועים של אנטוורפן הוא מקום נהדר לילדים לחקור וללמוד על ההיסטוריה של הצעצועים. במוזיאון מגוון תערוכות אינטראקטיביות, כמו גם אזור משחקים לילדים. במוזיאון יש גם בית קפה וחנות מתנות, מה שהופך אותו למקום נהדר ליום טיול משפחתי.

מוזיאון Aan de Stroom

מוזיאון Aan de Stroom הוא מקום נהדר לילדים לחקור וללמוד על ההיסטוריה של אנטוורפן. במוזיאון מגוון תערוכות אינטראקטיביות, כמו גם אזור משחקים לילדים. במוזיאון יש גם בית קפה וחנות מתנות, מה שהופך אותו למקום מצוין ליום טיול משפחתי.

פארק העיר אנטוורפן

פארק העיר אנטוורפן הוא מקום נהדר לילדים לחקור וליהנות. בפארק מגוון אטרקציות, ביניהן מגרש משחקים, קרוסלה ומגרש מיני גולף. בפארק יש גם בית קפה ומזנון חטיפים, מה שהופך אותו למקום מצוין לבילוי משפחתי.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן