דף הבית » חדש » אטרקציות לילדים בארל, אנדרטאות רומיות ורומנסקיות

אטרקציות לילדים בארל, אנדרטאות רומיות ורומנסקיות

אטרקציות לילדים בארל, אנדרטאות רומיות ורומנסקיות

אנדרטאות רומיות ורומנסקיות

ארל היא עיר בדרום צרפת, והיא מלאה באטרקציות לילדים. מאנדרטאות רומיות ורומנסקיות ועד לקמארג, יש משהו לכל אחד. ארל היא ביתם של כמה מהמונומנטים הרומאים והרומנסקיים השמורים ביותר בעולם. העיר היא ביתם של אמפיתיאטרון ארל, התיאטרון הרומי, האליסקמפ והקריפטופורטיקוס. אנדרטאות אלו הן דרך מצוינת להכיר לילדים את ההיסטוריה של העיר והאזור.

הקמארג

הקמארג הוא אזור ביצות וביצות הממוקם בדרום צרפת. הוא ביתם של מגוון חיות בר, כולל פלמינגו, סוסים ושורים. הקמארג הוא מקום נהדר לחקור עם ילדים, מכיוון שיש שפע של פעילויות לעשות. מרכיבה על סוסים ועד צפרות, יש משהו לכל אחד.

מוזיאון ארל לאמנות והיסטוריה

מוזיאון ארל לאמנות והיסטוריה הוא מקום נהדר לקחת בו ילדים. המוזיאון הוא ביתם של מגוון אמנות וחפצים מהאזור. מפסלים רומיים ועד ציורי קיר רומנסקיים, יש משהו לכל אחד. במוזיאון יש גם מגוון פעילויות אינטראקטיביות לילדים, כמו סיור וירטואלי במוזיאון וציד נבלות.

אמת המים של ארל

אמת המים של ארל היא מקום נהדר לקחת בו ילדים. אמת המים נבנתה במאה ה-1 לספירה והיא נמצאת בשימוש עד היום. אמת המים היא דרך מצוינת להכיר לילדים את ההיסטוריה של העיר והאזור. אמת המים היא גם מקום נהדר לטייל בו ולחקור את העיר.

גן החיות של ארל

גן החיות של ארל הוא מקום נהדר לקחת בו ילדים. גן החיות הוא ביתם של מגוון בעלי חיים, מאריות ועד ג'ירפות. בגן החיות יש גם מגוון פעילויות אינטראקטיביות לילדים, כמו פינת ליטוף ומגרש משחקים.

סיכום

ארלס הוא מקום נהדר לקחת בו ילדים. מאנדרטאות רומיות ורומנסקיות ועד לקמארג, יש משהו לכל אחד. העיר היא גם ביתם של מגוון מוזיאונים, אמות מים וגני חיות, מה שהופך אותה למקום נהדר לחקור עם ילדים. בדוק את החיפוש הזה ביוטיוב למידע נוסף.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן