דף הבית » חדש » אטרקציות לילדים באבידוס, מצרים

אטרקציות לילדים באבידוס, מצרים

אטרקציות לילדים באבידוס, מצרים

סקירה כללית של אבידוס, מצרים

אבידוס, מצרים היא עיר עתיקה השוכנת בנפת סוהאג שבמצרים העליונה. זהו אחד האתרים הארכיאולוגיים החשובים במדינה, והוא ביתם של מקדשים ומונומנטים עתיקים רבים. זהו גם יעד תיירותי פופולרי, ומהווה מקום נהדר לביקור בו משפחות עם ילדים. ישנן אטרקציות ופעילויות רבות שישמרו על הילדים שלכם לבדר ולעסוק.

אטרקציות לילדים באבידוס, מצרים

אבידוס היא ביתם של אטרקציות רבות המושלמות לילדים. מקדש סטי הראשון הוא אחת האטרקציות הפופולריות ביותר בעיר. זהו מקדש עתיק שנבנה על ידי פרעה סטי הראשון במאה ה-13 לפני הספירה. המקדש מלא בהירוגליפים וגילופים שיקסימו את ילדיכם. מקדש רעמסס השני הוא אטרקציה פופולרית נוספת באבידוס. מקדש זה נבנה על ידי רעמסס השני במאה ה-13 לפני הספירה והוא מלא בהירוגליפים וגילופים. זהו מקום נהדר לחקור וללמוד על ההיסטוריה המצרית העתיקה. מוזיאון אבידוס הוא עוד אטרקציה נהדרת לילדים. המוזיאון מלא בחפצים מהעיר העתיקה, כולל פסלים, כלי חרס ותכשיטים. זהו מקום נהדר ללמוד על ההיסטוריה של העיר ואנשיה.

פעילויות לילדים באבידוס, מצרים

אבידוס היא גם בית לפעילויות רבות המושלמות לילדים. טיול הגמלים של אבידוס הוא פעילות פופולרית לילדים. הנסיעה לוקחת אותך דרך המדבר ונותנת לך הזדמנות לראות את העיר העתיקה מנקודת מבט אחרת. הנסיעה בכדור פורח של אבידוס היא עוד פעילות נהדרת לילדים. הנסיעה לוקחת אותך גבוה מעל העיר ונותנת לך הזדמנות לראות את המונומנטים העתיקים מזווית אחרת. טיול הסירה באבידוס הוא דרך מצוינת לחקור את העיר מהמים. השייט לוקח אותך לאורך נהר הנילוס ונותן לך הזדמנות לראות את המונומנטים העתיקים מנקודת מבט אחרת.

סיכום

אבידוס, מצרים היא יעד מצוין למשפחות עם ילדים. ישנן אטרקציות ופעילויות רבות שישמרו על הילדים שלכם לבדר ולעסוק. ממקדש סטי 1 ועד לשייט בכדור פורח באבידוס, יש משהו לכולם באבידוס. למידע נוסף על אבידוס, מצרים, בקר בדף ויקיפדיה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן