דף הבית » טופ 100 » אטרקציות לילדים באטלנטיס, איי בהאמה, איי גן העדן

אטרקציות לילדים באטלנטיס, איי בהאמה, איי גן העדן

אטרקציות לילדים באטלנטיס, איי בהאמה, איי גן העדן

פארק המים Aquaventure

פארק המים Aquaventure הוא פארק המים הגדול ביותר בקריביים. הוא כולל למעלה מ-20 מיליון ליטרים של מים, מגלשות מים מרגשות, נסיעה בנהר באורך קילומטר עם מפלים מתגלגלים ונחשולי גל, וכיף בלתי נגמר. ילדים יכולים ליהנות גם מאזור המשחקים לילדים של Splashers, הכולל מגוון מגלשות, תותחי מים ודלי ענק שזורק 1,000 ליטר מים כל כמה דקות.

החפירה

The Dig הוא אקווריום ומוזיאון אינטראקטיביים שלוקח את המבקרים למסע בעיר האבודה אטלנטיס. ילדים יכולים לחקור את חורבות העיר האבודה, לגעת בכוכבי ים ושושנות ים, וללמוד על ההיסטוריה של האי. ה-Dig כולל גם מגוון של תערוכות אינטראקטיביות, כמו צלילה מדומה לקרקעית האוקיינוס וחווית מציאות מדומה.

דולפין קיי

דולפין קיי הוא בית גידול ימי ומרכז חינוכי בשטח של 14 דונם. ילדים יכולים לקיים אינטראקציה עם דולפינים, אריות ים ודגיגונים בסביבה בטוחה ומבוקרת. המרכז מציע גם תוכניות חינוכיות, כמו תכנית מאמן דולפינים ליום, המאפשרת לילדים ללמוד על בעלי החיים ובתי הגידול שלהם.

הרפתקאות ילדים אטלנטיס

Atlantis Kids Adventures היא תוכנית בפיקוח לילדים בגילאי 3-12. התכנית מציעה מגוון פעילויות, כגון אומנות ומלאכה, שחייה וספורט. ילדים יכולים גם לחקור את האטרקציות הרבות של אתר הנופש, כגון פארק המים Aquaventure ו-Dig.

בית גידול ימי

בית הגידול הימי באטלנטיס הוא ביתם של למעלה מ-50,000 יצורי ים, כולל כרישים, דגיגונים ודגים טרופיים. ילדים יכולים לחקור את בית הגידול וללמוד על בעלי החיים ובתי הגידול שלהם. בית הגידול כולל גם מגוון תערוכות אינטראקטיביות, כמו צלילה מדומה לקרקעית האוקיינוס וחווית מציאות מדומה.

מועדון חוף

מועדון החוף באטלנטיס הוא מקום נהדר לילדים להירגע וליהנות. המועדון כולל מגוון פעילויות, כגון שחייה, קיאקים וכדורעף חופים. ילדים יכולים גם ליהנות מהאטרקציות הרבות של אתר הנופש, כגון פארק המים Aquaventure ו-Dig.

קליפסו קיי

Calypso Cay הוא פארק הרפתקאות ידידותי למשפחות הכולל מגוון פעילויות, כגון ריפוד, טיפוס צוקים ומסלול חבלים. ילדים יכולים גם לחקור את האטרקציות הרבות של אתר הנופש, כגון פארק המים Aquaventure ו-Dig.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן