דף הבית » טופ 100 » אטרקציות לילדים באוקלנד

אטרקציות לילדים באוקלנד

אטרקציות לילדים באוקלנד

גן החיות של אוקלנד

גן החיות של אוקלנד הוא מקום נהדר לילדים לחקור וללמוד על בעלי חיים. הוא ביתם של למעלה מ-1300 בעלי חיים מרחבי העולם, כולל אריות, נמרים, ג'ירפות ועוד. גן החיות מציע גם תוכניות חינוכיות ופעילויות לילדים, כגון מפגשים עם בעלי חיים, שיחות שומרי וסיורים מאחורי הקלעים.

סוף הקשת

Rainbow's End הוא פארק שעשועים הממוקם במנוקאו, אוקלנד. זהו מקום נהדר לילדים ליהנות וליהנות מטיולים מרתקים, כגון רכבת ההרים של חולץ הפקקים, פלטת העץ ומגדל השמיים. הפארק מציע גם מגוון פעילויות ידידותיות למשפחות, כגון מיני גולף, לייזר טאג וקולנוע 4D.

אקווריום חיי הים של קלי טרלטון

אקווריום Sea Life של קלי טרלטון הוא מקום נהדר לילדים לחקור את העולם התת-ימי. זה ביתם של למעלה מ-80 מינים של חיים ימיים, כולל כרישים, דגיגונים ופינגווינים. האקווריום מציע גם פעילויות אינטראקטיביות, כמו האכלת הדגיגונים וצלילה עם הכרישים.

גלריה לאמנות אוקלנד

גלריית האמנות של אוקלנד היא מקום נהדר לילדים לחקור וללמוד על אמנות. הוא ביתם של למעלה מ-15,000 יצירות אמנות מרחבי העולם, כולל ציורים, פסלים ותצלומים. הגלריה מציעה גם תוכניות חינוכיות ופעילויות לילדים, כגון חוגי אמנות וסיורים מודרכים.

אוקלנד היא מקום נהדר לילדים לחקור וליהנות. מגני חיות ופארקי שעשועים ועד לאקווריומים וגלריות אמנות, באוקלנד יש המון אטרקציות לילדים.

למידע נוסף, בקר בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן