דף הבית » אנציקלופדיה » אטרקציות לילדים ב-Avebury

אטרקציות לילדים ב-Avebury

אטרקציות לילדים ב-Avebury

מעגל האבנים של אווברי

Avebury Stone Circle הוא אחד המונומנטים הפרהיסטוריים המרשימים ביותר בבריטניה. זהו מעגל אבנים גדול, מוקף בתעלה ובגדה, ומאמינים שהוא נבנה בסביבות 2500 לפני הספירה. זהו מקום נהדר לילדים לחקור וללמוד על ההיסטוריה של האזור.

אחוזת אווברי

אחוזת Avebury היא בית אחוזה אליזבתני יפהפה, הממוקם בלב Avebury. זהו מקום נהדר לילדים לחקור וללמוד על ההיסטוריה של האזור. בית האחוזה פתוח לקהל הרחב ומציע מגוון פעילויות לילדים, לרבות סיורים מודרכים, פעילויות יצירה ומתחם משחקים.

Avebury Henge

Avebury Henge היא אנדרטה פרהיסטורית גדולה, הממוקמת ממש מחוץ ל-Avebury. הוא האמין כי הוא נבנה בסביבות 2500 לפני הספירה והוא מקום נהדר לילדים לחקור וללמוד על ההיסטוריה של האזור. ההנגה פתוחה לקהל ומציעה מגוון פעילויות לילדים, לרבות סיורים מודרכים, פעילויות יצירה ומתחם משחקים.

מוזיאון אווברי

מוזיאון Avebury הוא מקום נהדר לילדים לחקור וללמוד על ההיסטוריה של האזור. המוזיאון פתוח לקהל הרחב ומציע מגוון פעילויות לילדים, לרבות סיורים מודרכים, פעילויות יצירה ומתחם משחקים. במוזיאון יש גם מגוון של תערוכות אינטראקטיביות, שמעולות לילדים לחקור וללמוד על ההיסטוריה של האזור.

Avebury National Trust

ה-Avebury National Trust הוא מקום נהדר לילדים לחקור וללמוד על ההיסטוריה של האזור. הנאמנות מציעה מגוון פעילויות לילדים, לרבות סיורים מודרכים, פעילויות יצירה ואזור משחקים. לקרן יש גם מגוון של תערוכות אינטראקטיביות, שמעולות לילדים לחקור וללמוד על ההיסטוריה של האזור.

פארק חיות הבר Avebury

Avebury Wildlife Park הוא מקום נהדר לילדים לחקור וללמוד על חיות הבר המקומיות. הפארק פתוח לקהל הרחב ומציע מגוון פעילויות לילדים, לרבות סיורים מודרכים, פעילויות יצירה ומתחם משחקים. בפארק יש גם מגוון של תערוכות אינטראקטיביות, שמעולות לילדים לחקור וללמוד על חיות הבר המקומיות.

אטרקציות לילדים ב-Avebury

מְשִׁיכָה תיאור
מעגל האבנים של אווברי מעגל אבנים גדול, מוקף בתעלה ובגדה, נבנה ככל הנראה בסביבות 2500 לפני הספירה.
אחוזת אווברי בית אחוזה אליזבתני יפהפה, ממוקם בלב Avebury.
Avebury Henge אנדרטה פרהיסטורית גדולה, הממוקמת ממש מחוץ ל-Avebury.
מוזיאון אווברי מוזיאון פתוח לקהל, המציע מגוון פעילויות לילדים.
Avebury National Trust אמון מציע מגוון פעילויות לילדים.
פארק חיות הבר Avebury פארק פתוח לקהל, ומציע מגוון פעילויות לילדים.

Avebury הוא מקום נהדר לילדים לחקור וליהנות. יש מגוון של אטרקציות שישפרו אותם, ממעגל האבנים המרשים של Avebury ועד לפארק חיות הבר Avebury. Avebury הוא מקום נהדר לילדים לחקור וללמוד על ההיסטוריה של האזור, כמו גם על חיות הבר המקומיות.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן