דף הבית » המלצות הצוות » אטרקציות לילדים ב-Archipel Des Kerguelen (ארצות הדרום והאנטארקטיקה הצרפתית, צרפת)

אטרקציות לילדים ב-Archipel Des Kerguelen (ארצות הדרום והאנטארקטיקה הצרפתית, צרפת)

אטרקציות לילדים ב-Archipel Des Kerguelen (ארצות הדרום והאנטארקטיקה הצרפתית, צרפת)

סקירה כללית של Archipel Des Kerguelen

Archipel Des Kerguelen הוא אזור דרום צרפתי ואנטארקטי הממוקם באוקיינוס ההודי. זהו מקום נהדר לילדים לחקור וליהנות מהיופי הטבעי של האזור. הנה כמה מהאטרקציות לילדים בארכיפל דה קרגולן.

אטרקציות לילדים ב-Archipel Des Kerguelen

1. בקרו בקרחונים

ארכיפל דה קרגולן הוא ביתם של כמה מהקרחונים היפים בעולם. ילדים יכולים לחקור את הקרחונים וללמוד על הסוגים השונים של תצורות קרח. הם יכולים גם לקחת חלק בפעילויות הקשורות לקרחון כגון טיפוס על קרח וטיולי שלג.

2. חקור את חיות הבר

Archipel Des Kerguelen הוא ביתם של מגוון חיות בר, כולל פינגווינים, כלבי ים ולווייתנים. ילדים יכולים לחקור את חיות הבר וללמוד על המינים השונים המאכלסים את האזור. הם יכולים גם לקחת חלק בפעילויות כגון צפייה בלווייתנים וצפרות.

3. בקרו בחופים

ארכיפל דה קרגולן הוא ביתם של כמה מהחופים היפים בעולם. ילדים יכולים לחקור את החופים ולהשתתף בפעילויות כגון שחייה, שנורקלינג ושייט קיאקים. הם יכולים גם לקחת חלק בפעילויות הקשורות לחוף כגון בניית ארמון חול וכדורעף חופים.

4. צא לסיור בסירה

ילדים יכולים לצאת לסיור בסירה באזור ולחקור את האיים והמפרצונים השונים. הם יכולים גם לקחת חלק בפעילויות כגון דיג ושיט.

5. בקרו במוזיאונים

Archipel Des Kerguelen הוא ביתם של מספר מוזיאונים, כולל מוזיאון Kerguelen להיסטוריה של הטבע והמוזיאון הימי Kerguelen. ילדים יכולים לחקור את המוזיאונים וללמוד על ההיסטוריה והתרבות של האזור.

6. תיהנו מהמטבח המקומי

Archipel Des Kerguelen הוא ביתם של כמה מפירות הים הטובים בעולם. ילדים יכולים לחקור את המטבח המקומי ולקחת חלק בפעילויות כגון שיעורי בישול וסיורי אוכל.

7. צא לטיול

Archipel Des Kerguelen הוא ביתם של כמה ממסלולי ההליכה היפים בעולם. ילדים יכולים לחקור את השבילים ולקחת חלק בפעילויות כגון קמפינג וצפייה בציפורים.

8. בקרו במגדלורים

Archipel Des Kerguelen הוא ביתם של מספר מגדלורים, כולל מגדלור Kerguelen ו- Kerguelen Light. ילדים יכולים לחקור את המגדלורים וללמוד על ההיסטוריה והתרבות של האזור.

9. צא לסיור במסוק

ילדים יכולים לצאת לסיור במסוק באזור ולחקור את האיים והמפרצונים השונים. הם יכולים גם לקחת חלק בפעילויות כגון צפייה בלווייתנים וצפרות.

10. ליהנות מהתרבות המקומית

Archipel Des Kerguelen הוא ביתם של מגוון תרבויות, כולל צרפתית, בריטית ואמריקאית. ילדים יכולים לחקור את התרבות המקומית ולקחת חלק בפעילויות כגון שיעורי מוזיקה וריקוד.

סיכום

Archipel Des Kerguelen הוא מקום נהדר לילדים לחקור וליהנות מהיופי הטבעי של האזור. יש מגוון אטרקציות לילדים ב-Archipel Des Kerguelen, לרבות קרחונים, חיות בר, חופים, מוזיאונים ועוד. ילדים יכולים לחקור את האזור ולקחת חלק בפעילויות כגון טיפוס על קרח, צפייה בלווייתנים ושיעורי בישול.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן