דף הבית » להעביר את הזמן » אטרקציות לילדים בערים השומריות העתיקות של אור, אורוק, ארידו וניפור, עיראק

אטרקציות לילדים בערים השומריות העתיקות של אור, אורוק, ארידו וניפור, עיראק

אטרקציות לילדים בערים השומריות העתיקות של אור, אורוק, ארידו וניפור, עיראק

מבוא לערים שומריות עתיקות

הערים השומריות העתיקות אור, אורוק, ארידו וניפור בעיראק, הן מהערים העתיקות בעולם. ערים אלו היו מרכז הציוויליזציה השומרית, ששגשגה באזור מ-4500 לפנה"ס בערך עד 2000 לפנה"ס. השומרים היו ציוויליזציה מתקדמת ביותר, ועריהם היו מלאות במקדשים, ארמונות ומונומנטים אחרים. בערים היו גם מגוון אטרקציות לילדים, כולל פארקים, מגרשי משחקים ופעילויות נוספות.

אטרקציות בUr

העיר העתיקה אור הייתה בירת הציוויליזציה השומרית. זה היה ביתם של מגוון אטרקציות לילדים, כולל הזיגוראט הגדול של אור, מתחם מקדשים ענק המוקדש לאל הירח ננה. לעיר היה גם פארק גדול, שהיה מלא בעצים וצמחים. היו גם כמה מגרשי משחקים, שבהם יכלו הילדים לשחק וליהנות.

הזיגוראט הגדול של אור

הזיגוראט הגדול של אור היה מתחם מקדש עצום שהוקדש לאל הירח ננה. הוא נבנה בסביבות 2100 לפני הספירה והיה אחד המבנים המרשימים ביותר של העולם העתיק. הזיגוראט היה מורכב מכמה מפלסים, שכל אחד מהם היה מעוטר בגילופים ופסלים מורכבים. חלקו העליון של הזיגוראט היה מקדש, שבו כמרים היו עורכים טקסים והקרבות.

הפארק של אור

הפארק של אור היה אזור גדול מלא עצים וצמחים. זה היה מקום פופולרי לילדים לשחק ולחקור. בפארק היו גם כמה מגרשי משחקים, בהם יכלו הילדים לשחק וליהנות.

אטרקציות באורוק

העיר העתיקה אורוק הייתה העיר הגדולה ביותר בציוויליזציה השומרית. היו בו מגוון אטרקציות לילדים, כולל המקדש הלבן, מתחם מקדשים גדול המוקדש לאלה אינאנה. לעיר היה גם פארק גדול, שהיה מלא בעצים וצמחים. היו גם כמה מגרשי משחקים, שבהם יכלו הילדים לשחק וליהנות.

המקדש הלבן של אורוק

המקדש הלבן של אורוק היה מתחם מקדש גדול שהוקדש לאלה אינאנה. הוא נבנה בסביבות 2100 לפני הספירה והיה אחד המבנים המרשימים ביותר של העולם העתיק. המקדש היה מורכב מכמה מפלסים, שכל אחד מהם היה מעוטר בגילופים ופסלים מורכבים. בראש המקדש היה מקדש, שבו כוהנים היו עורכים טקסים והקרבות.

הפארק של אורוק

הפארק של אורוק היה אזור גדול מלא עצים וצמחים. זה היה מקום פופולרי לילדים לשחק ולחקור. בפארק היו גם כמה מגרשי משחקים, בהם יכלו הילדים לשחק וליהנות.

אטרקציות בארידו ובניפור

הערים העתיקות ארידו וניפור היו שתיים מהערים החשובות ביותר בציוויליזציה השומרית. הם היו ביתם של מגוון אטרקציות לילדים, כולל מקדש אנקי, מתחם מקדשים גדול המוקדש לאל אנקי. בערים היו גם פארקים גדולים, שהיו מלאים בעצים וצמחים. היו גם כמה מגרשי משחקים, שבהם יכלו הילדים לשחק וליהנות.

מקדש אנקי

מקדש אנקי היה מתחם מקדש גדול שהוקדש לאל אנקי. הוא נבנה בסביבות 2100 לפני הספירה והיה אחד המבנים המרשימים ביותר של העולם העתיק. המקדש היה מורכב מכמה מפלסים, שכל אחד מהם היה מעוטר בגילופים ופסלים מורכבים. בראש המקדש היה מקדש, שבו כוהנים היו עורכים טקסים והקרבות.

הפארקים של ארידו וניפור

הפארקים של ערידו וניפור היו שטחים גדולים מלאים בעצים וצמחים. הם היו מקומות פופולריים לילדים לשחק ולחקור. בפארקים היו גם כמה מגרשי משחקים, בהם יכלו הילדים לשחק וליהנות.

סיכום

הערים השומריות העתיקות אור, אורוק, ערידו וניפור, עיראק, היו ביתם של מגוון אטרקציות לילדים. ערים אלו היו מלאות במקדשים, ארמונות ומונומנטים אחרים, כמו גם פארקים, מגרשי משחקים ופעילויות אחרות. ילדים יכלו לחקור את המונומנטים העתיקים וללמוד על ההיסטוריה והתרבות של הציוויליזציה השומרית. למידע נוסף, בקר ב- YouTube.com .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן