דף הבית » מה ההבדל » אטרקציות לילדים בחוף אמלפי

אטרקציות לילדים בחוף אמלפי

אטרקציות לילדים בחוף אמלפי

פארקי שעשועים

חוף אמלפי הוא יעד מצוין למשפחות עם ילדים. יש שפע של פארקי שעשועים ואטרקציות שישפרו את הילדים שלכם. פארקי השעשועים הפופולריים ביותר באזור הם לונה פארק בסלרנו, Aquafantasy במאיורי, ועולם הקסם בבטיפגליה. כל הפארקים הללו מציעים מגוון רכיבות, משחקים ופעילויות לילדים בכל הגילאים.

חופים

חוף אמלפי הוא ביתם של כמה מהחופים היפים באיטליה. החופים מושלמים לשחייה, שיזוף ומשחק בחול. כמה מהחופים הפופולריים ביותר לילדים כוללים את מרינה די פראיה, מרינה די ויטרי ומרינה די פוזיטנו. החופים הללו מצוידים כולם במצילים ויש בהם שפע של שירותים למשפחות.

שייט בסירה

אחת הדרכים הטובות ביותר לחקור את חוף אמלפי היא באמצעות סירה. ישנם סיורי סירה רבים זמינים שייקחו אתכם לכמה מהמקומות היפים ביותר באזור. אתה יכול גם לשכור סירה ולחקור את קו החוף בעצמך. שייט בסירה הוא דרך מצוינת להתקרב לנוף המדהים של חוף אמלפי.

טיולי מעבורת

טיולי מעבורת הם עוד דרך מצוינת לחקור את חוף אמלפי. מעבורות יוצאות מהנמלים הראשיים של נאפולי, סלרנו ואמלפי ולוקחות אתכם לכמה מהאיים היפים ביותר באזור. ההסעות הפופולריות ביותר במעבורת הן לאיים קאפרי, איסקיה ופרוסידה.

אקווריום חוף אמלפי

אקווריום חוף אמלפי הוא מקום נהדר לקחת את ילדיכם. האקווריום הוא ביתם של מגוון של חיים ימיים, כולל כרישים, קרניים וצבי ים. באקווריום יש גם תערוכות אינטראקטיביות ותוכניות חינוכיות לילדים.

מְשִׁיכָה מקום
לונה פארק סלרנו
אקוופנטסיה מאיורי
עולם הקסם בטיפגליה
מרינה די פראיה חוף אמלפי
מרינה די ויטרי חוף אמלפי
מרינה די פוזיטנו חוף אמלפי
אקווריום חוף אמלפי חוף אמלפי

חוף אמלפי הוא יעד מצוין למשפחות עם ילדים. יש שפע של אטרקציות ופעילויות שישמחו את הילדים שלכם. מפארקי שעשועים ועד שייט בסירה, יש משהו לכולם. למידע נוסף, בדוק את החיפוש הזה ב-YouTube .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן