דף הבית » בחירות הגולשים » אטרקציות לילדים באדיס אבבה, אתיופיה

אטרקציות לילדים באדיס אבבה, אתיופיה

אטרקציות לילדים באדיס אבבה, אתיופיה

המוזיאון הלאומי של אתיופיה

המוזיאון הלאומי של אתיופיה הוא מקום נהדר לקחת בו ילדים באדיס אבבה. זה בית למגוון של חפצים ותערוכות שיעזרו לילדים ללמוד על ההיסטוריה והתרבות של אתיופיה. במוזיאון יש גם אגף לילדים, המלא בפעילויות ותצוגות אינטראקטיביות שיבדרו את הילדים. המוזיאון מציע גם תוכניות חינוכיות וסדנאות לילדים, שיכולות להיות דרך מצוינת להכיר להם את התרבות של אתיופיה.

גן החיות של אדיס אבבה

גן החיות של אדיס אבבה הוא מקום נהדר לקחת בו ילדים באדיס אבבה. הוא ביתם של מגוון בעלי חיים, כולל אריות, נמרים, פילים, ג'ירפות ועוד. בגן החיות יש גם פינת ליטוף, שהיא דרך מצוינת לילדים להתקרב לחלק מהחיות. גן החיות מציע גם תוכניות חינוכיות וסדנאות לילדים, שיכולות להיות דרך מצוינת להכיר להם את חיות הבר של אתיופיה.

הר אנטוטו

הר אנטוטו הוא מקום נהדר לקחת בו ילדים באדיס אבבה. זוהי הפסגה הגבוהה ביותר בעיר ומציעה נופים מדהימים של העיר והאזור הכפרי שמסביב. להר יש גם מגוון מסלולי הליכה, שהם נהדרים לילדים לחקור. בהר יש גם מגוון של מסעדות ובתי קפה, שמעולים לילדים ליהנות מארוחה או חטיף תוך כדי נוף.

מוזיאון הרכבת האתיופית

מוזיאון הרכבת האתיופית הוא מקום נהדר לקחת בו ילדים באדיס אבבה. זה בית למגוון של חפצים ותערוכות שיעזרו לילדים ללמוד על ההיסטוריה וההתפתחות של הרכבת באתיופיה. במוזיאון יש גם אגף לילדים, המלא בפעילויות ותצוגות אינטראקטיביות שיבדרו את הילדים. המוזיאון מציע גם תוכניות חינוכיות וסדנאות לילדים, שיכולות להיות דרך מצוינת להכיר להם את ההיסטוריה של הרכבת באתיופיה.

פלנטריום אדיס אבבה

הפלנטריום של אדיס אבבה הוא מקום נהדר לקחת בו ילדים באדיס אבבה. זה בית למגוון של תערוכות ופעילויות שיעזרו לילדים ללמוד על הכוכבים והכוכבים. בפלנטריום יש גם אגף לילדים, המלא בפעילויות ותצוגות אינטראקטיביות שיבדרו את הילדים. הפלנטריום מציע גם תוכניות חינוכיות וסדנאות לילדים, שיכולות להיות דרך מצוינת להכיר להם את פלאי שמי הלילה.

הרשות לשימור חיות בר באתיופיה

הרשות לשימור חיות הבר האתיופית היא מקום נהדר לקחת בו ילדים באדיס אבבה. הוא ביתם של מגוון בעלי חיים, כולל אריות, פילים, ג'ירפות ועוד. הרשות לשימור חיות הבר מציעה גם תוכניות חינוכיות וסדנאות לילדים, שיכולות להיות דרך מצוינת להכיר להם את חיות הבר של אתיופיה. לרשות לשימור חיות הבר יש גם מגוון פעילויות ותצוגות שישפרו את הילדים.

אקווריום אדיס אבבה

אקווריום אדיס אבבה הוא מקום נהדר לקחת בו ילדים באדיס אבבה. הוא ביתם של מגוון דגים, זוחלים ויצורים מימיים אחרים. באקווריום יש גם מגוון פעילויות ותצוגות אינטראקטיביות שישפרו את הילדים. האקווריום מציע גם תוכניות חינוכיות וסדנאות לילדים, שיכולות להיות דרך מצוינת להכיר להם את העולם התת-ימי.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן